one day.

Gör som alla andra, det här var min dag idag :) hope you enjoyed! xx

Brorsan visar skillzzzz

Hej saga

Har din mobil

I'm alright boy ( min Egan låt)

Cover( the A team~ ed sheeran)

Sko dansning

Random video: P

Lalalalalal

min ny mobil äger

bara så ni vet. den äger för att vara en Android(*^~^*) älskar att göra såna. har sånt jävligt coolt typsnitt på den. alla bokstäver är snirsiga: } hihi. ni ser inte det men jag gör så =[<~saga

Neeeeeej

Inte skola igen -,-
Hade ju så roligt på praoen! Men mina vuxna advokat polare! Men saknar ju polarna i skolan också :3
Idag så slutade jag 13.00 då jag och min moster åt lunch på espresso house och sedan gick vi runt och shoppa i stan! Hitta värdens sötaste klänning till skolavslutningen! Men fanns inte i min storlek då jag får släpa med något till skärholmen efter skolan! (det är bara att säga till om ni vill med!) när vi var inne på the body shop så fick jag en gratis vårsminkning! Jag fick ögonskugga i skiftning mellan guld och orange! Det blev super chickt! (tjejigt)
Sedan följe jag med min moster hem och hängde med min kusin!
Jag saknar redan allaadvokatersomjagintekundenamnenpåmensomvarsupershysstaochroliga!
Jaja, jag får acceptera föelusten.. Men kanske kommer tillbaka på åttans PRAO.
Jaja klockan är mycket och jag är trött så ska nog ta och sova!

~Kaka~

Prao

Thingely dingely

Pepis !!!<3

JAG ÄR INTE SJUK LÄNGRE!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:D :D :D
 
It's true, los amigos! Jag är frisk som en nyponstjärt (#whut)
okej nej egentligen inte men jag har nada feber och jag kan gå runt utan att får världens huvudvärk=JAG BRYR MIG INTE OM VAD NI TYCKER JAG HAR LEGAT I EN SÄNG EN HEL VECKA JAG ÄR FAN FRISK NU 
WIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEE
Nu ska jag plugga för det måste man göra när man varit borta från skolan i totalt sex dagar men ikväll ska jag ut och äta med några kompisar så det blir väl kulll!
Här får ni en massa överexalterade egopixlar på mig för jag kan äntligen titta på mig själv spegeln utan att gråta för att jag ser så äcklig/sjuk/trött/sliten ut! Enjoy! Have a great day! See ya tomorrow! Yeeeey!
- H xx
 
 
#nofilter btw... deal with it.
 
 
 

ja.

GISSA VEM SOM KUNDE SKITA I ALLT HON SKREV I SITT FÖRRA INLÄGG?

A clue: jag (om ni fattar det där är ni skitcoola och borde kika mig på burtienstein för vi har mycket att diskutera)

Plugga? Planer? Och det allra viktigaste, MITT TE??? Det försvann liksom lite när man somnade och sedan vaknade med 39,5 graders feber.
Influensa. Great, liksom. Sjuk i en vecka, toppentoppen.
Skulle kunna skriva i flera timmar om hur mycket i hate baciller men känner att jag borde utnyttja den här lilla tiden som man får när man ätit så mycket medicin att febern gått ner innan den kommer tillbaka igen till att göra saker jag måste göra, som att läsa The Fault in Our Stars för jag ska vara klar med den snart, så jag får mindre skit i helgen när jag måste komma ikapp med allt. Vill inte ens tänka på det nu. Gud jag kommer gå under av skolarbete...

Aja. Här fick ni iallafall en liten sjuk-update från moi.
- H xx


aa aa aa aaaapelsinjuiceee

Festiskompisar

Hej hej

Hohohoho...

Idag så fick våran klass sjunga Pär
Emerichkonserten!!! Jag bryr mig inte om ni inte vet vad det är men Prins Daniel och Lill Lindfors och Timbuktu var bland annat där!!! Coolish!!

Timbuktu

Jag är duktig!

Idag har jag varit ute nästan hela dagen!:
När jag vakna sa pappa åt mig:
"klä på dig och gå sedan ut på framsidan!"
Så jag tog på mig myskläder och gick ut! Då fixade jag min cykel, pumpa däcken, polerade styret och oljade kedjan! När min cykel var klar cyklade jag till till Hemköp och pantade burkar. När jag kom tillbaka så skottade jag och pappa på framsidan i flera timmar! När klockan blev 2 så grillade vi hamburgare (utomhus)! De blev skitgoda! Sedan fortsatte vi att skotta och nu är det bara lite snö kvar. Men jag har värdens träningsvärk i armarna vilket är bra! Det visar att jag har tränat!!!

Jaja bye!
~Kaka~

heeeeejjj

sitter här och har nyss ätit middag på stan. Vet inte vart jag ska sen. Är med mina föräldrar och pappas kompis. mamma åt nyss upp min efterrätt och jag har ont i kroppen. har haft ont i ryggen i en vecka nu:(. måste till Ikea och köpa madrass.
borta vid bordet med tre tanter så siter både och små viskar med varandra. en flintskallig kille med svart glasögon sitter med sina fem andra kompisar med hår. nä jag stirrar inte på folk de sitter bra i samma rum som mig och låter. vill bara hem nu!! betala klart nu så jag kan hasa mig hem till soffan och min älskade bok. ska gå snart så jag slutar nu. bye, BYE ~ saga

Teckning

Idag är jag och Elsa sick-bros

Jepp. Jag är inte lika sjuk som Elsa, men jag hostar, har ont i halsen och är jättesnurrig.
Kollade på The Help (Niceville) nyss och det är fan världens finaste film. Jag satt och grät från att det var typ en halvtimme kvar till en kvart efter att den var slut. Så jävla vacker. Helt sjukt.
Nu ska jag be mamma koka te till mig och om jag mår bättre ska jag försöka läsa lite och bättre än så göra lite matte och spanska. Min bästis ska komma över en stund när hon har slutat söt som hon är. Aja.
Måste koncentrera mig på att bli bättre nu, har planer ikväll och imorgon och på söndag måste jag plugga järnet så jag inte hamnar efter. Jag har för mycket att göra för att kunna vara sjuk nu.
Men ha en bra fredag ni!
- H xx

...

Vet ni hur de känns att svettas konstant och känna sig tung så man inte orkar göra NÅGONTING?!

JAG HAR 39 GRADERS FEBER OCH KÄNNER MIG SOM ALLT DÄR OVAN JAG MÅR BLÄÄÄ OCH SÅ BRÄNER MIN HALS OCH ALLT GÖR DE BARA VÄRRE!
NU SKA JAG SOVA HEJDÅ!

~Le Elsa

Spanska lektion

Beskriver er som gillade ^^

Dålig kvalité och sånt men lev med det ;c

Hate moment -,-

Idag så hade vi gympa, vi körde ambassaden (tror jag det hette) och det är typ som spökboll fast man kan bli räddad. Så för att bli räddad ska man fånga lira på en ärtpåse. Så när jag fångade den så slog jag i mitt lillfinger i en plint och min nagel gick av. Det gick av längre ned än fingret, så när man typ petar med fingret på ett bord är det fingret som nuddar bordet och inte nageln. Det här gjorde himla ont! Och jag började blöda och det har gått säkert en och en halv timme nu och det gör fortfarande ont :( Jaja.. Problemet är inte att min långa nagel nu har blivit kortare än en centimeter utan problemet är att det gör så himla ont ;( jag bryr mig inte om min korta nagel, det växer upp igen.

~Kaka~

Apr. 09, 2013

Hanna öppnar presenter :D

Påsklovsvecka (nördrubrik men ändå)

I onsdags var jag med min bästis, igår var jag och tränade och sen med några kompisar på kvällen, och idag var Saga och jag inne i stan. Vi köpte muffins på American Cookies och sen gick vi till Kungsträdgården och hängde en stund. Hon gav mig världens finaste presenter, ett UK-mustasch halsband, UK-örhängen, UK-halsband, London-armband och ett TARDIS-skal. Blev så himla glad, tack allra bästaste vän <3 älskar dig!
Vi gick på bio också, The Host. Den var faktiskt mycket bättre än jag förväntade mig (den är skriven av Stephenie Meyer). De hoppade över en massa viktiga nyckelscener så jag skulle nog inte fattar lika mycket om jag inte läst boken, men helheten var helt okej. En av de bästa sakerna var att hon som spelar huvudrollen inte var skitsmal eller supervacker, vilket gjorde det lätt att identifiera sig med henne. Sen var hon inte världens bästa skådespelerska, MEN DET ÄR INTE DET SOM RÄKNAS.
När jag kom hem var syster och hennes familj här för våra föräldrar skulle planera vår Englandsresa i sommar. Just nu verkar det som att vi ska vara där i minst 15 dagar, några dagar i Liverpool och ställen däromkring, 7 dagar på en kanalbåt och lite tid hos min farbror och sen våra vänner. Min systers familj ska vara med oss typ halva tiden, ska bli kul att se hur det är för henne eftersom det är hennes första gång i England.
Aja, vi spelade Singstar och tittade på High School Musical (standard) och de åkte hem för typ en kvar sedan. Ska väl lägga mig och läsa snart för annars kommer det här bli det längsta inlägget i historien av inlägg, god natt!
- H xx

svar till kaka

älsklingen thabest

I have

One question!
To Saga!

1. vad heter din youtube kanal med älsklingen?

tack för mig!!

~Kaka~

SHOUTOUT TO ALLA MY HOMIES SOM FYLLER ÅR DEN HÄR VECKAN

Elin, Sandra, Andreas - HAPPY BIRTHDAY!!!!!!

- H xx

OPERA!

:3

Hej hej:3

Nu
Är jag påväg till Färjestaden :3 typ 40min resa..men Jaja! Det blir kul när vi kommer fram! Skit många reor så jag kommer säkert få shoppa skit mycket! Whooho!

~Kaka~

Tråk #4

At Joe's

Tråk #3

Igår..

The United(ett pojkband som ger ut godis!)

Hej, Hanna här

Fjorton år nu! Är så jäkla cool. Tack till alla som sa grattis till mig igår, betydde jättemycket!

Idag pluggade jag lite och städade lite osv, sen vid typ halv två träffade jag min gamla kompis Maria. Har inte varit med henne sen vi gick i femman så det var kul :) vi var på bio och såg This Is 40 och den var ju... verkligen anpassad för oss... Är iallafall livrädd för att bli vuxen nu. Men a, det var kul.
Vid halv sex kom jag hem och jag har så JÄVLA ONT I MAGEN just nu det är inte sant, så jag ligger i soffan och äter ostkaka och läser Dark för jag kan knappt röra mig.
Seeees!
- H xx

(haha jag och mia var inne på Mio och ritade lite (: )

(och en bild på mina presenter för det är en massa som frågat och så. calm your tits)

Tråk #2

Från igår..

Tråk #1

Jelwlqlsbshaj
Kika- purplehairfreak

RSS 2.0