torsdags kväll

tja tja:) har vart i Huddinge och handlat medans syrran dansade. behövde mer teckningspapper och en svart penna ^-^ fick tvåra par örhängen för mamma hade dåligt samvete om att syster inte var med. jaja ska plocka upp henne nu så hej läger upp bilder på örhängna när jag kommer hem( favo låt kom på radion nu ^-^) // saga

Just Dance 3

Vi dansar med Ammi och det är kulll

Kontoret

¡HOLA PEOPLE!

Sitter på kontoret med Hanna som klagar på att några sjunger falskt utanför dörren och Elsa som tittar på Just Dance videon och saga som.. Ja.. Är Saga antar jag..

Nästa lektion är Spanska.. Det kan vara kul ibland men jag tror inte det kommer bli jätte kul idag. Hade prov i Tisdags, tyckte det gick bra och hoppas jag ska få tillbaka det idag men jag tror jag får vänta en vecka till.

Ja jag har typ inget att skriva så jag bara flummar runt.. Alla är så osociala! (jag med)
Gör något kul så jag kan skriva om det :P

Igår så vann jag "sitta i 90 graders" tävlingen! Jag kan inte fatta att jag till och med vann över killarna?! Jag är stolt!!! Ska få en bulle av rektorn idag för att jag vann!!! Whoop!!! (hoppas han kommer ihåg att ge mig en :S)

Jaja det var allt från KAKA!!!

DET SPÅRAR

Liten flum video inget seriöst.

KÄNNER...

FÖR ATT SKRIVA FET OCH STORT!!! Men det går inte att ändra sorlek på texten.. eller det går säkert men jag vet inte hur man gör. Har redan spenderar ca: 50min på att lära mig hur man lägger upp en ny header och jag lyckades!! Stolt Kaka här!!! ( Jag (Karin) kommer kalla mig själv Kaka)
 
Det känns lite som om jag spammar bloggen men det är nog bara känlan av att ha en ny blogg som gör att man får lite inläggs ångest :DD
 
Glömde säga några av mina favorit ord:
Squeeze ( när jag klämmer på saker som Elsas ansikte eller muggen med chokladpudding som vi fick i skolan idag :) )
I Promseseseseseseseses you ( skrev den förut men glömde skriva you och med e:n iställe för i:n )
 
Det var nog alla..
Men nu ska vi snacka seriöst.. Idag vid strax före tolv så sprängdes en petflaska men blandade kemikalier i på Kvarbergaskolan! Många blev skadade och fyra stycken hamnade på skjukhus! Jag sörjer för de här personerna! Så låt oss ta en tyst minut för dem.. ( jag vet att de flesta av er struntar i tysta minuten! ) Men några av mina kompisar går faktiskt i den där skolan och de klarade sig men säkert någon de känner blev skadad ;(
 
Detta var allt från den goda men sorgsna Kakan <3
 
Stirra på denna söta UniCow så kanske ni blir glada igen :)

Chill

Drog hem till Saga för vi fick sluta ännu tidigare än väntat. Hade Idrott med Bogdan (viserektorn) och det var så sjukt kul..

Jag och Elsa chillar på golvet och ja.. bara chillar antar jag..

Vi bjuder:

Det spårar

hejigenjadetärjag

Vi har engelska nu! Ska äta snart, sen har vi idrott, musik och sen slutar vi! Chill dag :3 Ska försöka hitta någon att vara med innan jag ska på teater... Ohmygod vad jag vill ha smält choklad just nu. Holy macaroni.
Me likie choklaaaadd.
Ajaaaa, här är lite bilder på mig och Karin från idag!

-H xx

Engelska

Går runt och sjunger "You're beautiful" hos alla sjuor.. Jag föredrar att stanna utanför men Hanna och Saga kämpa på och sjöng! Det gick nog bra. Bra jobbat saga och Hanna!
// Karin the Cookie-Cream

hållo

saga här:) känner för att skrivanågot bara innan Draman börjar. här är en fin liten bild

HALLÅJSAN!!

Det är Karin med näsan i mobilen!
Sitter och tar det chill i kontoret och väntar på att draman ska börja skolan!!!
Elsa och Hanna har lektion så det är bara jag och Saga här ^-^
Saga har också mobilen upptryckt i facet och bloggar!!
LoL någon skrek nyss så att det lät i hela huset!
Haha men vi slutar tidigt idag så vi kan komma hem och ta det mer chill!
LoL han skrek igen.. Ahahahhaha

Vi börjar om 20 min så jag ska nog läsa lite ur min bok "Airhead" av Meg Cabot!! Rekommenderar verkligen den boken!!

Uppdaterar ikväll! Bajsi Bajsi! (Jag brukar säga så)

NÄMEN TJENARE ^-^

HEJSAN SVEJSAN på er allihopa! Kakan Karin här :DD
Jag är den där tjejen som allid är knäpptyst på lektionerna men när vi väl slutar så pratar jag nästan mest av alla.. Men jag kan vara tyst om jag vill. :3
Jag är Tretton snart fjorton ( Ja Hanna du blir Fjorton för mig :P )
Jag är en danserka ( Dansare eller jag.. ehh.. eller.. jag vet inte jag dansar iallafall)
Jag <3 Imagine Dragons det bästa bandet som finns!! När jag lyssnar på deras musik får jag en obeskrivlig känsla.. Jag känner mig levande och musiken bara dunkar i hela mig!!!
Jag går i musikklass med restan av gänget! 
( Det blev väldigt många jag :DDD )
Mina favorit ord som jag ofta brukar säga är:
Ye$ BoX
I Promesisisisisisisisises
Hej ( säger det t.e.x: Du har något där på... eller nej det var inget.. HEJ :D )
Hola ( folk brukar svara Comó estas? och då får jag damp O.o )
 
THIS IS ME

tja internetet mitt namn är saga

 
hej hej Saga här. jag är en glad tjej på tretton sommarar. Musiken är mitt liv. älskar att sjunga, spela och drametisera. spelar fiol, lite piano och pytte lite gitarr. 
jag är en tyst, blyg och har svårt att ta beslut.när jag är med mina vänner kan jag vara hur galen som helst. jag den som hela tiden håller på med instagram eller något annat på mobilen när jag får chansen. 
älskar mina goaste vänner Hanna,Elsa och karin <3 vet inte vad jag skulle göra utan dem . mitt favorit band är Passenger<3 favo artister är Ed Sheeran, Cher Lloyd, Emeli Sandé, Icona pop etc.
Unicorn is the best!!!
bla bla bla livet är grymt. beroende av THG(the hunger games)& Divergent . Peeniss for ever.
här några egopic for you guys
(jag i rosa tröja:P och min lilla syster i mörk rosa)
(jag och några klasskamrater från skolavslutningen och vår förra matte/no lärare)

HOLA JAG ÄR Elsa

Jag är Elsa den nördiga skumma laman som har F i matte.
Jag avgudar Pewdiepie och Cry :3 De tar upp hela min pluggtid, tyvärr ;]
Det ända jag gör är att sitta framför datorn så jag har ett intressant liv. Toa städning, Pewdiepie, Cry, minecraft och flum på Skype. Det är mitt liv.
Jag heter Elsa är tretton och en retard Rymdkolamödlelamaanka. Typ.

Jag ÄLSKAR THOUSAND FOR KRUTCH AMAGDKELLFÖFÖ. Ed sheeran är också bra ^^ och A rocket to the moon, the ready set och linkin park.

NU SKA JAG SJUNGA SOM EN KRATTA :3 HEJDÅ *0*

NÅGRA SEXIGA BILDER BARA :3

HI MY NAME IS HANNA

Heeej!
Jag heter Hanna, jag är tretton (snart fjorton, but who's counting?) vårar ung och kommer från Storbritannien (fast min mamma är svenska och jag bor här). Jag och mina tre kääääära underbaaaaaraaaaa fantastiskaaaaaa utomordentligttttt vackraaaaaa vänner Elsa, Karin och Saga kommer från och med denna helt vanliga tisdag att blogga. Det här helt otroligt.

*weird face*

Nej men a, jag är den av oss som pratar engelska, spelar trummor, hänger i gardiner, älskar bröd, överdoserar vit choklad, pratar för mycket, är världens största Sheeraner, har nästan alltid håret i en sidofläta, går ingenstans utan läppbalsam även om det bara är till pressbyrån för att köpa mjölk, älskar Doctor Who av hela mitt hjärta, har en hemlig (not so secret no more though)crush på Logan Lermans ögonbryn och Harry Styles hår och kallas för sill... That's me!

Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar och dricka mintté för jag är en gammal tant, byeeee xxxx


-massa bilder på mig så ni kommer ihåg hur jag ser ut-

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

RSS 2.0