Dog.

Amanda berättar om vad vi ska göra

Amanda cralbom

En regnig dag

En regnig dag

SKOLANS DAG

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Skolans dag (fan var töntigt det där lät jag svär att jag inte älskar skolan/är lärarens favorit/annat JAG HAR FAKTISKT SKOLKAT okej det var skitlänge sen MOVING ON)
Karin, Elsa och jag har (som ni ser i videorna under) varit hemma hos mig och bakat idag. Vi var klara vid tre och då gick vi till centrum, för de skulle till Huddinge och jag skulle till teatern. Sen var vi i skolan från fem till åtta. Det fanns fiskedamm, melodifestival, grillning, cafèer, kasta pil, ägg-sak, ansiktsmålning och en massa andra saker. När jag kom dit gick jag direkt till gympasalen för där skulle Saga sjunga och åh hon var så bra så jag typ dog av stolthet och ja vi ska definitivt till Disney land!!! 
Sedan var jag med lite olika personer; Ammi, Alex, Felle, Saga, Karin, Elsa.. Vårat pass (våfflor) började halv åtta så vi hade mycket tid att slå ihjäl. Men det var kul :)
Nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon, have a nice sleep and don't let the bed bugs bite!       -H xx
 

Muffinbak 2#

Muffinbak 1#

18 maj esc förrep

malmö here i come

sitter i en bil och är på väg till malmö. ska se sm i komockekastning. nej men jag ska titta på för repet till esc imorgon: ) ska stå framför scen. så Robin se upp så jag inte får tag på dig och rycker av dig från scen. ;). nej men det är Petra som ska se upp! ja, ja kommer inte fram förens en timme så ska sega lite till. syrran snodde platan.

så worm body iallafall. bra film, inte så likt boken men i stor del lika. hjärna! !!!!~bye saga

Tuesday 2

Tisdags 1

Great day one

Dots

..

I know when is time to say goodbye

Jag ska vara med den här i en tävling på skolansdag.

Skärholmen med Karin

One way or Another - One Direction (Karin valde låt) (Karin ville att vi skulle filma) (Karin höll i kameran ett tag) (Karin filmade sig själv) (Karin gick) (Karin är med) (Karin är med på stillbilden) (Karin svarar på mitt sms just nu) (Karin)

Lalala

Beneath your beautiful (cover)

#cover #song

1D FTW!!!

OMG!!!! JAG ELSA SAGA OCH HANNA VAR JU PÅ 1D FÖRRGÅR!! DET VAR HELT FANTASTISKT!!!! Niall tittade upp mot oss hela tiden!!!! Mwihihihi!!! Jag och Elsa sjöng med på alla låtar och skrek emellan dem!!!! VI HADE SÅ KUL!!! Känns som om jag blivit en inte helt fullbordad directioner! Hihi!!!! Jag och Elsa på på hypade!!! Hahahahahha!! Efter konserten lät jag som om jag hade svalt helium!!!!! Hahahhaha!!! Konserten var slut vid halv elva och vi kom hem vid halv ett för att det var svårt att ta sig fram i folkmassorna och sedan fick man vänta på tågen i 50 minuter och sedan fick man gå hem från stuvsta... Ja... Vi var iallafall trötta när vi kom hem!!

~Kaka~

ONE DIRECTION

Ignorera mitt sjungande lolzz. Låter inte sådär när jag sjunger seriöst :)
IAF, ONE DIRECTION IGÅR! De var asbra live! Och aaaah jag fick se Harry's hår i verkligheten! BE JELLY OKOK
Kan lugnt säga att jag vill gå igen nästa år! (med öronproppar då heh)

THE ELITE = FML

Hola maj frääääändzzz

Känner att jag inte bloggat på ett tag, men har varit upptagen med bläiga saker som skolan och ont i magen, but I'm back now så borde skriva mer :)

Idag har vi alla varit i skolan som de good girls vi är och nu sitter jag och väntar på bussen. Har en halvtimme på mig att äta, packa om väskan och plocka vitsippor innan jag måste till teatern... Efter det ska jag ta tåget in till stan och träffa Saga och vi ska väl äta någonstans, OCH SEN SKA VI PÅ ONE DIRECTION! Skittaggad!

So that was a quick recap of my day, see ya soon!
- H xx

This is how we do

In le kontor

Lellelelelelele

Flickan och kråkan (cover)

Awesome

Episkt #swag

GRATTIS KARIN ❤

HATERS GONNA HATE

Ey YO WADDAP?!

Girl on fire (cover)

I JUST FOUND THIS AND OMG

En normal SO-lektion...

Venne vad ni heter men @amandacarlbom @hgustavsson @emiliajoys @totte_love @ownedkirby @sweetunicorn

Snart 14

Idag så firade jag mig med min släkt!!! Det var skitkul! Jag fick en stor nässesär (stav?) som jag ska ha i Hastings och den var fullprobbat med servetter för mormor tror att jag ska gråta mycket när jag åker iväg från familj i tre veckor och till ett helt annat land, hon kanske har rätt... Jag fick också mini pärlor! Har gjort yoshi av dem! Jag fick också 105 pund till Hastings!!!! Det är över 1000 svenska kronor!!! Tack så mycket!!! Nä men nu ska jag sova :* god natt!!

one day.

#day sak ):

Kolla inte ): dålig video, OKOK? ;<

Vad händer efter ett?

Jo, mycket

RSS 2.0