Kungsberget

 
Nu chillar jag med Jossan i soffan som står i den lilla röda stugan i Ockelbo och väntar på att badtunnan ska värmas upp så jag kan koppla av efter en lång dag i kungsberget! 
 
Vi vaknade vid sju, åt frukost och kom iväg vid halv 10. Det är långt till kungsberget, ca 45min. När vi äntligen kom fram och tog vår nummerlapp ur hålet i väggen läser jag "nr 51". Jag tittar sedan upp och ser att just nu så servras nr 36. Efter 1 timmes väntan så får man äntligen gå in genom den där dörren. Där möts man av en ung och kort tjej som var helt förvirrad, efter ytligare 20min av stress börjar vi gå mot kön för att handla liftkort och gissa vad vi ser, världens längsta kö! Det kan inte vara sant?! Men det var det. Vi ställer oss i kön för det är det ända som vi kan göra. Efter 2min kommer en farbror fram till oss och säger att man kan handla liftkort i receptionen till skilodge:en. Han hade helt rätt! Tack vare honom sparade vi säkert 15min av väntan! Så nu var det bara att sätta igång och börja åka! Det var en underbar sol och runt 2 grader. Helt klart perfekta skidåkarvädret!
 
Men nu ska jag ut och bada i badtunnan! Chao!
 
~Kaka~
 

Sportlov jao

Hej där.
Sitter i mitt rum hos min mormor och morfar nu, väntar på att de andra ska bli klara så vi kan åka in till stan (Linköping).
Kom hit iförrigår, gjorde typ inget, sen igår åkte vi till en pulkabacke. Det var jättekul! Jag och mina brorsar byggde ett tåg av massa olika pulkor och en snowracer fast vi ramlade hela tiden när vi försökte åka haha :'D. kanske lägger ut en video vi får se... Sedan åkte vi och köpte godis för att min mormor hade ett erbjudande att om man köpte mat för 300 kr fick man 1 kg godis gratis, KLART VÅR FAMILJ VAR DÄR INOM SEX SEKUNDER.
Ska laga fajitas idag. Ha, the interesting life of Hanna. Men a. Det är kul ibland.
Ha ett fortsatt bra liv mina peeps.
- H xx

fy fan

jag är sjuk.(tack karin :) har ont i halsen och kan inte prata. allt jag gör är att dricka och knarkar halstabletter:( hoppas ni har ett bra lov- eller skol vecka. ~saga

Oscars!

Mina syskon

A.




Det är seriöst så här hela tiden, men på engelska (vi gjorde inte det för Saga var där (: )

Skoj video ( inte på riktigt !!!)

<<<>>>

Sitter på en bänk i Södermalm med Saga och blåser bubblor ^^ vi har varit i 1D-store och köpt Harry Styles-naglar till hennes syrra, på Hollister och fått en gratis påse, på BR och köpte såpbubblor, The English Shop och köpte Jaffacakes och jelly beans och tillsist ICA för att köpa gott till ikväll för vi ska kolla på Oscarsgalan! (pfhew)
Ska vara lite social nu, ses kanske sen!

https://cdn1.cdnme.se/4063366/6-3/pic_512a16a1e087c317d49694c7.jpg" class="image">

brunch

sittar här i och har ätit bruch. allt möjligt har jag ätit. falafel, prinskorv, skinka, vitlöksbröd, våfflor, glass, kyckling och bacon. super gott och är nu så mätt.
lyssnar nu på när föräldrarnas kompisar pratar och gulliga 3 åriga tvillingar som är så snäll. syrran håller på med mobilen och jag vill ha mer Cola. bara druckit två glas med jaja. hoppas ni har en bra lördag, tja ~saga

Lördag!

Happy Lördag To you
Happy Lördag To you
Happy Lördag dear youuu
Happy Lördag To youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Kidding
 
As I went down in the river to pray, Study and about that good old way and who shell where, the starry cround good lord! Show me the waay. Ohh Sisters let's go down! Let's go down, come on down! Ohh Sisters let's go down! Down in the river to pray!!!!

Ja jag är på sång humör! Ahahahaahh Ni vet säkert inte vilken låt den sista låten är... Men här kommer en den:
 
http://www.youtube.com/watch?v=jzmjVTOGAxs
 
Den är så bra!
 
Jag är knäpp!
 
JAG BARA ÄLSKAR DEN!
 
AHAHAHAHAHH
 
Längtar till ikväll!!! Jag vet fler som gör det! Eller igentligen bara en person! Eller hur elsa? AHAHAHAHHA
Det är inte Melodifestivalen jag syftar på som ni kanske fick för er!
 
Vad håller jag på med?
 
Äshhh!!
 
Måste sticka!
 
Ska sjunga!
 
Moahahahahah
 
Vrf skriver jag såhär?
 
Hej då!
 
~Kaka~

Feb. 22, 2013

Det stod inget under den här rubriken så jag skrev dit det här :P

Den mest awsome artikeln,

Jo alltså min anonyma internet bästa kompis har skrivit en artikel i den norrländska tidningen, de är coolt. KLICKA ->>>>>>>>> http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7487197    <- KOPIERA OM NI INTE KAN KLICKA.
 
 
 
 
 
 
 
FHACKING AWSOME

#JagHjärtaStrömavbrott

Idag så sluta vi tio p.g.a strömavbrottet som ni redan vet!!! Det var så chill!!
Jag var hemma runt 11, åt lunch, körde lite just dance fyra, brände lite kalorier och tog det chill med en kopp te! Så såg min softa dag ut!
-Kaka

no School

är så väldigt glad just nu. strömavbrott i skolan så vi fick sluta vid tio. nu är jag och Hanna på väg i till söder för att försöka hitta Passenger!! om vi gör det kommer jag bli så lycklig:) nu sitter vi på tåget och flummar lite. ska först söka rätt på var 1D WORLD store ska vara:p hopas ni har en underbar dag !! ~saga

Ohjammnej

Magont, semlor, sova, dator, äta, dator, tjafsa med kompis, musik, dator.

De är vad jag gjorde i förr igår mm. Aa. .__. Jag mår bra bra. Jag är trött nu, Hejdå alla fina fula tanter och gubbar. / dr.mr.mrs.rymdko aka Elsa.

 

 

Hotel 13..

Jag är värsta nooben och har kollat på hotel 13 maratonet med min syrra som pågått hela helgen! Skit tråkigt men har ju inget annat att göra när datorn är sönder igen och man är skit trött!

Vet inte vad jag ska skriva.. Jo igår var det melodifestivalen och jag blev förälskad i state of drama!!! Deras låt var så bra!!!!! Jag dööör!!! ❤❤❤❤❤❤

Man nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på tv:n!
-Kaka

god morgon

hej! hoppas alla har haft en bra helg hittills. jag har bara tagit det lugnt och tittat på tv hela lördagen. hittade världen bästa sida i veckan där man kan lägga på sin böcker som man skrivit och andra kan läsa dem och man kan läsa andras. super rolig sida som jag är helt förälskad i. sidan heter kapitel1.se, men jag tror att man måste registrera sig om man ska kunna läsa andras och lägga upp egna.

så jag har skrivit hela tiden det senast dygnet. hoppas ni har det bäst. bye ~saga

Ohh Happy Day!

Idag hade jag världens bästa dag med älskade Elsa!!! Love you! Vi var och curla ( curling ) och sedan åkte vi till Elsa och var ute i snön som ni vet! JA VI ÄR SÅ SOCIALA!!! :DD Hade så kul!!!!

Nu är jag på dansen.. Alla mins kompisar är inte här (alltså de som är här är mina kompisar men de jag brukar vara med var borta ) så jag är helt Flone (forever + alone = flone)... Jag svettas ihjäl och det är ändå 1,5 Tim kvar! Kommer jag orka? Vet inte...

-Kaka!

TGIF

Idag hade vi idrottsdag, så jag och Saga åkte skridskor med våra allra käraste vänner Alex och Felicia i Kungsträdgården! Alla andra stack typ så fort vi kom dit men vi åkte i en timme (JAJAMENSAN!) innan vi gick till donken :3
Gick runt i gallerian lite, jag köpte ett läppglans som luktade gott (för jag brukar inte tycka läppglans luktar gott) på H&M och en ascool Superman-tröja på Punktshop! Käkade yoghurtglass också.
Sedan åkte jag och Saga till The English Shop, BÄSTA AFFÄREN I VÄRLDEN! lovelovelovelovelovelove. Köpte så många paket Cream Eggs att kassörskan började garva åt mig haha :)

Nu ska jag snart äta middag och kanskekanskekanske äntligen beställa en klänning jag är kär i.
Ses någon gång!
- H xx

Löser en kub "långsamt "

Snömonster

Snömonster

Hjälp.

GLAD TORSDAG

tja, har haft en super bra dag. hade bara två lektioner i skolan för att vi var på polismuseet:D fick goda kärleksmums till efterrätt i skolan och gelehjärtan(stavning) av en klasskamrat( vet inte om jag ska säga vad "hen" heter så). på bilden målar vi med akvarell. jag är skit dålig på det:P. sen fick vi sluta tidigare från matten:D.

gav alla hjärtans dag presentera till Elsa, Karin och Hanna. de blev super glada:D fick en earcuff av Karin med hjärtan!! ja, ja glad alla hjärtans dag på er! ~saga

All hearts day

Jupp.

Vi fick sovmorgon idag, för vi skulle till Polismuseet och lära oss om utredningar! Nu är vi på väg tillbaka till skolan och ska äta lunch. Kärleksmums till efterrätt :3

- H xx

Nåt Bra :3

Idrott ❤

Idag hade jag och tre andra övertaget på idrottslektionen! Alltså vi var "lärare"! Vi hade dans lektion som iaf jag tyckte var super rolig! Vi körde:
•uppvärmning
•Styrka
•Diagonal
•dans
Det var jobbigt och svettigt men det tycker jag att det ska vara! Saga och Hanna sa att det var roligt så jag får väl lita på dem!

Nu sitter jag på bussen påväg hem! Det är bara 5 min kvar. Yey!

// Er alldeles egen Kaka

HOLY MACARONI.

kdbvgövgbglfngmgllrbflfl... hi.

Iz me, Hanna.
Det var skitkul idag; blev fotad tillsammans med två andra som var asschyssta! En tjej som också älskar Ed Sheeran och en kille med bra humor :)
Vi skulle föreställa tre kompisar så vi satt och snackade i typ en timme om random grejer medan de fotade oss! Fett chill :3
När vi var klara kom mamma förbi för hon jobbar där (i studion) och skulle prata med några och sen åkte vi och köpte semlor! Naaaaajs. Så ska äta det nu och sen plugga till samma musikprov som Karin - ses imorrn!

- H xx

Hej hej❤

Hej! Kaka här! Ville bara skriva något innan jag ska ut i snön! Har något konstigt musikprov imorrn som jag måste träna inför.. Vi fick inte så lång tid på oss att träna och det tycker inte jag är så schysst..

Jag kan inte andas! Eller jo jag kan andas men bara ur munnen för min näsa är täppt.. Det är skit jobbigt! Men jag får ta och leva med det! Det kommer gå över om jag fortsätter ta näs spray och sköter om min näsa! Lycka till näsan!

Men snön nästa så.. Need to go! Hej då våra underbara läsare!!

Halsbandet skyddar mig från fiender:

Haaaj

Idag ska jag vara i studion hela dagen! Ska fotad för en reklam, är skitnervös! Jag har varit med förut men då har jag bara varit det för att de behövde en extra eller så var det en gruppbild, nu har de liksom valt mig från typ 100 sökande... iiiiihhhh :3
Precis blivit sminkad (sminkösen fyllde i mina ögonbryn som fan så numera har jag två buskar istället) och väntar nu på att de andra ska bli klara så vi kan bli stylade!
Ha en bra daaaaag!
- H xx

Yey!!!!

Tack Saga nu har jag äntligen fått min dust plug till min iPhone!! TACK TACK TACK!!!!!!

Pou

Jag stirrar när elsa dör på pou.. Haha bajkorvarna dör Hahaha!!!! Hon kan bli panda! Och alla möjliga färger whoohoo!!! Jag vet vi flummar men det är kul!!!

i hate


Jag hatar att om en vecka är en av min favorit artist i sverige och jag kan inte gå på konserten. Varför på en måndag!!! Jag vill så gärna gå! Aaaa. i hate it. jaja han kommer väl fler gånger, hoppas jag. det är bara så tråkigt! VILL SE PASSENGER NU!!! det är så sorligt att lyssna på en låt och tänka "jaha tänk och lyssna på den här live :(".
här är några videos på några av mina favo låtar!!(vet inte om de kommer upp men annars blir det länkar. tror jag)
 
 
i hate
 
 
let her go
 
 
staring at the stars
 
 
Caravan ft Ed Sheeran, Stu Larsen, Natsuki Kurai, Bree Bullock
 
 
my hearts on fire ft Ed Sheeran
 
 
 
~saga(gjorde min egen kategori ^-^ mohahaha) kom på hur man delar videos Whoop Whoop!!

ROMME

Som jag sa iförrigår åkte jag och min "syster" till Romme idag :) Upp klockan fem på morgonen :'(
Det var jättefint där! Ganska litet, men fina backar och så vidare. Var ett bra ställe att åka till om man bara ska vara där en dag.

Here is some pictures (och en som jag råkade ta av mig själv som jag hittade nyss hashtag osminkad)

😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

Haha rubriken blev en fyrkant!! 😁😁😁😁😁😁😁😁😁

😖

Hoppas alla utan iPhone kan se rubriken om inte: :S
Jag hänger med My ( Min granne) Whoop Whoop!
Vi har varit så sociala och suttit vid tv nästan hela dagen! Vi såg paranormal activity 4! Ja det skrämde livet ur oss men just nu skrattar vi bara åt det! Haha hon flög upp i taket haha hon dog osv..

Jag gjorde nya maränger som blev mycket bättre! De andra blev typ brända :s Jaja de här blev ju bra eller hur?! Eller det kan ju vara jag veta :)

Nu har jag ätit middag och ska tillbaka till grannen!! Vi ska vara lite barnsliga och hoppa i snön! Velat det sedan i torsdags!! Wiee!! Bye! //Kaka

Hate to The svt

okej, jag hatar Svt! hur i hela världen kunna Louise Hofsten gå vidare till final. jag fattar inte det. och Shan banan till final också. inte oväntat men ändå. har alla barn lagt sin veckopeng på att rösta på honom eller? låten var ju sämre än den förra året. i alla fall är jag glad över att han den där Erik/Danny wannabe och lookalike Adam Lambert killen inte gick till finalen.( så länge ) han kanske går vidare från andra chansen, but who knows. har haft en awesome dag på söder med föräldrarna. hitta sista sakerna till alla hjärtans dag presenterna:) best ever!! hitta lite ringar till mig själv och gjort egna örhängen också. jag har 70 par örhängen och ear(-) cuffs! alldeles för få;) käkat vegetariskt på söderhallen och promenerat om kring på söder. thats my day. och en sak jag stör mig på är på Twitter så twittrar folk på engelska fast de twittrar om Melodifestivalen. bara stör mig på det. det är bara så fånigt! jaja allt för mig ha en bra lördagskväll ~ saga

Jahaja...

... Nu är det helg igen, och jag har inget att göra.. igen.
Men nu ska vi se det från den positiva sidan! Det är helg, vi är lediga YEY! Fast den tar slut om ca: 30tim... Men sluta vara så negativ!!! Jag är trött, det är nog därför som jag är lite negativ.. Gav all min energi när jag gjorde glädje dansen i fredags.. -.-
Jag känner mig så tråkig..
 
Idag har jag kollat på: Road Trip och Mean Girls 2. Jag har även Bakat maränger :) De var de första marängerna jag gjorde i hela mitt liv! Whoop Whoop! Men jag har världens bästa tips när ni ska sära gulan från äggvitan!
Du behöver:
Ett glas
En skål/Glas
Bunke som du bakar i
Ägg
Tom petflaska
 
Du gör såhär:
Du knäcker ägget i glaset, tar sedan den tomma petflaskan trycker på den försiktigt så att ni vet "luften" åker ut och den blir lite "plattare" sedan placerar du "hålet" försiktigt mot ägggulan. Du slutar klämma på flaskan och ägggulan kommer sugas in i flaskan! Då blir den perfekt separerad från äggvitan! Du klämmer ut gulan i en skål eller ett glas och häller sedan över vitan i bunken du ska baka i och gör sedan likadant med nästa ägg! knäck aldrig ett nytt ägg i vitan ifall det andra ägget går sönder för då måste du börja om från början! Bättre att du måste slänga en vita än alla!
JAG LOVAR DETTA FUNKAR!!! WIEEEE!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=B4E_9iAU3RI
~Kaka~

Hej alla :)

Känns som det här är mer min och Karins blogg än alla fyras... Men whatevs, THEY NEED US MAN WE DON'T NEED THEM.
Idag har jag bara gjort SO-läxan och spelat något skitkul apa-ballong-BOOOOOM-spel på iPaden med min bror (VET JÄTTEINTRESSANT). Imorgon ska han och jag till Heron City och kolla på Wreck It Ralph för han fick det i födelsedagspresent, sen ska jag till min "bonussyster" och sova där för på söndag ska vi till Romme! Wooooop! Ska bli skitkul!

Aja, hoppas alla har en bra helg!
- H xx

~skidbilder från när hon och jag var i Lofsdalen förra året~

fredag !!!

yeah det är fredag! har inte skrivit så mycket den här veckan men det märker väl ingen? hur som helst har det var en dramatiskt vecka i klassen :/ som alltid har jag ingen aning om vad som händer. vill inte bli inblandad men jag är så nyfiken bara:). men jag klockan är snart tjugo över tio så då går ut och lägger mig. inget mobb tack. jag är bara ingen som gillar att vara uppe länge eller sova länge på morgonen. sån är jag:/ jaja godnatt Internet:* ~ saga

Karin är glad

Just a normal day in school...

HE GON FIND YOU

- H xx

Dolphin sound ~*❤*~

Jag och Hanna ligger ned på golvet ( misstolka ej ) och lyssnar på Dolphin Dance! Det är så fridfullt och tyst så att vi får skratt attack!!!!!! Saga och Elsa sitter med mobilen och chattar med random personer... Nu så.. Så... OJ jag somnade näst.......... VAKEN!! Men måste slappa nu!!

Lurad!

Jag lurade min syrra på den där foto grejen! Hahh när man drar ned historik och sedan klickar på plus och fotar personen som glor in i kameran! Men min syrra tog min mobil och raderade fotot så jag kan inte lägga upp bilden... //Kaka

jag är så mobbad och gör det här sist

så, då ska väl jag också göra en 15 things about lilla mig. 1. jag är en kort, knubbig tjej( snart 150 lång ).2. jag älskar att läsa böcker som griper tag i en, men blir så jävla arg när det inte blir som jag vill. det händer att jag kastar i väg boken och sätter mig i fosterställning och börjar gråta.3. jag älskar örhängen! 4. älskar att klä mig konstigt, sminka mig på tok för mycket och sätta upp håret på konstiga sätt.5. jag är kär i folk som inte finns(Peeta <3).6. älskar att shipa folk. 7. vill bil författare, skådis och sångerska. 8. älskar British musik. 9.jag kan lösa en Rubiks cube på mindre än en minut. 10.jag fick ett sammanbrott när jag fick veta att ESC ska vara i Malmö. 11. vill raka av Justin Biebers hår :) 12. jag är rädd för att drömma mardrömmar:( 13. har en fobi för klistermärken:P 14. jag svär för mycket. 15. har en liten dröm om att bli en Youtuber.det var 15 saker om mig:P // saga

Hiss & Diss

Hiss för:
Fredagar. Glass. Godis. Imagine Dragons. Sovmorgon. Helger. Vampire Diaries. Dans. Lyssna på musik. Chill. Sjunga. Spela piano. Målade naglar. Sommar. Värme.

Diss för:
Skola. Måndagar. Kyla. Moln och blixt i kontoret. Hålla tal. Tidiga morgonar. Trött. Regn. Spenat. Städa. Läxor.

Ja det positiva var att det är mer Hiss än Diss! Se ya // Kaka

God morgon!

Ja alla andra gjorde det så..

Här kommer 15 saker om Kaka:
1. Jag är kort, typ 146cm (mobba mig inte)
2. Jag har dansat i 6 år
3. Jag har inte varit borta från skolan en ända gång på två år nu!
4. Jag ska på språkresa med min kompis i England i sommar
5. Jag har jätte bra minne
6. Jag spelade piano i 2år men fortsätter fortfarande själv och i skolan.
7. Jag är en Minecraft nörd
8. Jag är hälften kille hälften tjej. Tro inte att jag har fel kön nej jag menar att jag är inte tjejen som sminkar sig varje dag och bryr sig om man har stora eller små bröst.. Jag menar att jag är tjejig som en tjej alltså hänger med kompisar och snackar men när jag väl kommer hem så sitter jag vid datan och snackar men min kusin och spelar minecraft, counter strike, team fortress, ja allt möjligt.
9. Jag dricker te varje kväll
10. Jag är tydligen ett A-barn ( enligt Elsa)
11. Jag har en kanin som heter Totte och jag fick honom gratis!
12. Jag är sur för att min lilla syster får nya möbler men inte jag..
13. Jag älskar skräck och action filmer som paranormal aktivity och andra filmer..
14. Jag har kvar några av mina godsedjur.
15. Jag har en rädsla för att stå på scenen och spela teater men går ändå i Musik och Drama klass.. -.-

Det var lite grejer om mig.. :P

Osäker..

Så osäker.. Så osäker.. Så himla osäker att jag inte änns är säker på att jag är osäker..

Jag är en NOOB och kollar på Phinies & Ferb.. Det är läskigt! De stängde in sig i en låda man inte kan komma ut ur.. Bara om man kan trolla.. Så.. Trololololololol hohohoho hohohoho trololololol! Haha skoja bara! Men Perry är fångad i en katt!! Ja det låter skummt.. FLUMMAR!!! Jaja Bajsi Bajsi!
//Kaka

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_510ff960e087c3501034a893.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_510ff960e087c3501034a893.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_510ff96eddf2b37ae4475c55.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_510ff96eddf2b37ae4475c55.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_511006ebddf2b37ae031e0ce.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4063366/images/2013/pic_511006fee087c35047012011.jpg" class="image">

15 SAKER OM ELSAEAE¡ :3

Jag var tvungen att följa Hannas ström, 15 saker om mig:

1. Jag är VÄLDIGT osocial.
2. Jag dreglar över Cry's röst.
3. Jag har varit (är) mobbad/ slagen.
4. SUGER I SKOLAN.
5. Jag får ont i huvudet/ mår illa av för mycket parfym (blä)
6. Jag kan inte rita.
7. Skrattar åt allt (typ).
8. JAG AVGUDAR PEWDIEPIE.
9. CHOKLAD.
10. Pratar/ skriver du till mig på Skype är jag random och skrattar ihjäl mig.
11. Jag vill bli skådis.
12. Jag är blyg as fhuck.
13. Jag sover med ögonen halv öppna.
14. Jag surar över de mesta.
15. Jag ville ha broccoli istället för McDonalds när jag var 5.

EPISKT! 3-3

vart är min indian!?!?!?!

hej letar efter min indian. tappade bort honom bara så där :,( men jag hittade en syd korean i stället :) han gillar Volvo, Zlatan, fotboll, Lego och han tar snart studenten:) so happy for him! vet inte vad han utbildades sig till men det ser smart ut(orden alltså). vi båda suger på engelska så det går rätt bra. när jag frågade om hur syd Korea var verkade han förvånad över att jag vet vad syd Korea är.
jaja, ska spela fiol snart och öva på talet. obv. om ni ser en indian ring mig då. oki. // Saga

THINGS ABOUT HANNA

Since this blog is still very new tänkte jag skriva femton saker om mig.
Aa. Mm.
1. När en bebis födds på Huddinge Sjukhus kommer de med en svensk flagga och lägger den bredvid bebisen, men eftersom min pappa är britt blev han skitsur och gick och köpte typ tre brittiska flaggor. dDet finns därför inte en enda bild på mig från min sjukhustid utan en röd-vit-blå-flagga på min mage.
2. Jag har varit modell.
3. Jag går på simning och teater.
4. Jag åt min första glass i Marocko, ett halv år gammal. Stolt.
5.Jag vill alltid gå längst ut på trottoaren. Seriöst. Jag puttar in dig i någon buske utan att tänka på det om du är närmare, min hjärna vill vara längst ut.
6. Jag lyssnar bara på P!nks låt Raise Your Glass för det där epic moment bär hon failar och säger "oh, fuck" FÖR DET ÄR COOLT OCH JAG TYCKER OM ATT SJUNGA MED.
7. Jag är halvvegetarian.
8. Jag är 169 cm lång.
9. Jag kan rappa.
10.Jag hatar när jag köpt en present och så ska den personen öppna den när jag är med åh det är pinsamt blä.
11. Favoritpasta är risoni :)
12. Favoritlåt är Give Me Love, så jäkla vacker <3
13. Min favoritfärg är silver.
14. Jag har en vit iPhone 4s (döm mig inte please det var inte jag som valde den jag är inte som alla andra AAAAHHH jag är för ung för att dö!!)
15. Jag ska sova nu!

A det var lite fakta om mig iaf. Får se om de andra gör likadant...
Tills nästa gång.
xoxo, Gossip Girl.
Bara skoja.
- H xx

JAG ÄR KÄÄÄR

I YOHIOOOO AHHHHHHHH *000* <3333

Mello ^-^

Jag kan Inte fatta det.. Men jag är kär i Yohio's:
•Ögon
•Mun
•Sångröst
•Hår
Jag tycker att han är så cool som vågar ha denna stilen!!! Någon mer än jag dom tycker såhär?? Han är bara så häftig!! Det bästa är att han gick vidare till final!!!! Här kommer några bilder på honom:

tjaaaa

hej hej!! är och shoppar alla hjärtansdag presenter till mina vänner ;) <3 inte så mycket mer som händer. som sagt Melodifestivalen ikväll. ska sitta och heja på Yohio(vet inte hur hans namn stavas men jag tror det är så ) älskar honom!!! han är så söt. jaja ska shoppa vidare nu hej. // sagisen

I'm Chuck Bass.

Hej alla :)

Idag ska jag till min bästis Bella, vi får se vad vi hittar på... Sen ikväll är det ju melodifestival, pinsamt dåligt utbud av låtar det här året! Märks så himla tydligt att vi inte vill vinna i år. Seriöst, först Malmö, sen Petra Mede och nu låtarna?!?!
Imorgon fyller min brorsa år och ska ha kalas och jag måste skriva en uppsats så kommer nog inte skriva något då men sed på måndag!

- H xx

(jag och elsa för typ tre veckor sedan)

Fold-Man-Mini

Jaha Gud vad duktiga vi är!
Huvud: Karin
Överkropp och armar: Saga
Ben och fötter: Hanna

Flumm ^-^

Yes BoX som rubriken säger.. The three of us is flumming.. Saknar Elsa!! Men men.. Vi har svenska och övar på våra tal :) mitt är bra men Hanna tycker jag har för långa pauser.. Hon gav exemplet: Ehh........... En..... Lampa.........är...grön..........och....................lyyyyyser...! Hon överdrev väldigt mycket ahahahahhahahahahhahahahah!!!!!
//Kaka

No me gusta.

Jag mår illa jag är yr usch fy helvetes jävla skit. VARFÖR SKA JAG VARA SJUK PÅ EN FREEEDAAG :<<

De blir att sova och sova och äta och lyssna lite på thousand foot krutch och sova igen, jag orkar inte :c Kan passa på att skriva svenska eller nå. Bloggar mer sen +_= // Mrs. E =__=

RSS 2.0