Påsk

GLAD PÅSK :3

Sjung

Landet

Skoj skoj på landet, fast nä :<

Nej

1. Karin snodde mitt mähä :c
2 .I'll slap
3. Jag asgarvar nu.
4. Jag är kissnödig.
5. Mycket har hänt som jag inte vill prata om 6. JAG HAR OCKSÅ ETT PRIVATLIV.
7. EN VIDEO KOMMER MEN DEN VILL INTE LADDAS UPP.
8..
GLAD PÅSK MATHAFACKAS <3

Here I come!

Sitter i bilen på väg till Öland! Är typ 3 timmar kvar... Jaja jag kommer fram någon gång i livet iallafall........

Min syrra frågar en massa onödiga frågor till mig och sitter och stirrar på
Det jag skriver just nu..

Jag käkar godis och försöker hålla på så lite som möjligt med mobilen så att batterierna inte tar slut.. Har gått 4tim och jag har 66 % kvar! Känns bra!!!

Så ja.. Hoppas ni har ett bra lov!

~Kaka~

Godmorgon

hej har inte skrivit på ett tag så jag gör något litet inlägg. sitter i en fåtölj hos min farmor och farfar. ritar och stirrar på instagram. dricker juice och softar. mina små kusiner kommer idag. så yeah . har ingen aning vad jag ska göra idag. hoppas ni har det bra glad påsk ~ saga

GUDS GÅVA TILL MÄNSKLIGHETEN 😍😍😍😍😍😍😍😍

recept här: https://plus.google.com/app/basic/stream/z123z5drcuepj5pra04cd53g4zj0j3bpa0o (är inte via mobilen så kan inte länka)
- H xx

Mar. 28, 2013

GOSAGOSAGOSAGOSAGOSA NATTEN LÅNG

(fun fact: i den låten sjunger man ordet "gosa" 137 gånger. Och jag vet inte vad ni tycker, men jag vill inte gosa när jag hör den)

Hiiii Hanna here, just writing in my mother tongue cause I can.
#deyseemerollindeyhatin

Nej men a men nej men a jag är övertrött just nu om det inte märks och klockan är bara tjugo i tio. BARA TJUGO I TIO!!! Okej egentligen är den 21:45 men jag kan inte ha blivit övertrött på fem minuter.
...eller?
DUNDUNDUNDUNDUUUUUUUN
Imorgon är det skärtorsdag (läs: halvdag) och då ska jag hem och baka GUDS GÅVA TILL MÄNSKLIGHETEN creme egg brownies (googla) och sen när min bästis slutar (FÖR HON HAR INTE HALVDAG HAAAAA) ska hon komma hem till mig och sen drar vi väl ut någonstans (~le typical BellaHanna-style).
På fredag ska jag sova sedan åka till min mormor och morfar ute på landet (host Linköping host). Vi ska vara där lördag och söndag, men sen åker vi hem för jag fyller år på måndag (WIHOOOOO #cloudywithachanceofswaggggg).

Men vi hörs väl antar jag hihihhihihihihihihihihihihihihihihihihhihihi (VET INTE) #YOLO åh gud jag måste gå och göra mig i ordning nu innan jag springer ett varv runt jorden HEJDÅÅÅÅÅÅÅ
- H xx


(fan vad jag älskar creme eggs. lugnt bästa saken med mitt hemland)
(elsa jag tog din finger-bild HAHAAAA)
(amama om du ser det här tog jag bara den senaste bilden på mig som jag hade på min mobil that's why du är med trolololol :3)

MÄHÄ!!

Hello my Peeps!!
HUR MÅR NI?
 
JAG ÄR PÅ TOPP!!!
SISA SKOLDAN IMORRN DÅ!!

Okej jag slutar med CAPS
 
MEN JAG ÄR SO EXITED!!
Ska till Öland på Fredag med Mamma, syrran, Mormor, Morfar och Kusinerna!!
Vi ska ha så kul, vandra runt i snön, och leta påskägg... okej låter inte så kul men det kommer det säker vara!!!!
Vi får alltid så gott godis + någon "leksak" eller extra stor godis!! Som förra året fick vi tuggmmi-maskiner och året innan dett fick vi gigantiska chokladfigurer med färger! Jag fick en grön choklad älva :D Och så pysslar vi ALLTID!!
 
I'M SO EXITED, AND I JUST CAN'T HIDE IT (jag tror låten går så...)
 
MEN NU SKA JAG FORTSÄTTA MITT PEWDIEPIE MARATHON!!! SEE YA BRO'S!
*BROFIST*
 
~Kaka~
 
Bilder från förra påsken:
CHOKLADÄLVAN:

PYSSLET:
 
PÅSKTÅRTAN:
 
 
 

Blev..

Något fel så ngr av bilderna försvann men här kommer dem
~Kaka~

Nu..

.. Älskar jag mina vänner :D

Det är mitt i natten och jag fick rit attack så jag målade två pastellkrit teckningar som kommer nedan
|
|
V

Haha bilderna kommer när jag skrivit klart

Idag har jag varit i Länna och shoppat skit snygga skidstavar! Bild kommer :D

Och gjort en ny klocka till min syrra (bildkommer) (gjordeklockaniskolan)

Jag har också fått ett nytt iPhone skal (Bildkommerhärockså)

Och jag måste sova nu (somsagtjagbloggaralltidnärjagskasova)

Jaja hej då!
~Kaka~

D.M. retro

På tisdag ska jag och min kompis Emilia till D.M. retros butiksinvigning, så jag har kollat runt lite på deras hemsida och hittat några favoriter. Jag älskar den röda "förstörda" tröjan. Den är skitsnygg! Jag skulle inte ha tvekat om att köpa den om det inte var för trycket (ett kors och "sick girl"? Seriöst.). Men ja. Kommer nog göra det ändå.

Iallafall, här kommer de...
- H xx

efter som....

kakan tycker att hon bara skriver ska jag göra ett inlägg då:) sitter framför datorn och försöker ladda upp låtar till lilla melodifestivalen( håna mig bara) har skrivit fem låtar, så BAM. nä men jag håller samtidigt få ordning på en Youtube sida åt Älsklingen. så jag kommer inte lägga upp några fler videos av henne:( men upp med hakan och kolla upp henne på YOUTUBE istället:) sök bara på älsklingen thabest . där kan ni hitta mer information om det.

har gått typ 10 km idagXD stolt tjej här ! sen var jag i flempan och handlade mat där(jag är inte där typ jämt!). igår åkte jag in efter skolan och möte upp pappa. vi gick och köpte pennor. LoVe them <3 bäst pennorna ever! har ritat som en tok:D
så i morgon ska jag nog i till stan och fika på bästa fiket ever! (varför använder jag svengliska eller hur fan det stavas) jaja ha en bra helg ^~^ saga

Shupp night now right?

Jaha.. Här sitter man med mobil mitt i natten, hade pewdiepie maraton och kunde ju inte sluta kolla för änns jag hade sett alla avsnitt. :D He is just so awesome! Right? Men nu kommer jag drömma om massa blåa gubbar med konstiga frisyrer som jagar mig... *stoneface*

Det känns som om jag är den ända som bloggar.. Läsernitredethärsåärdetenvinkpåattniskabörjabloggamertjejer! Hehe.. Jaha, man ska väl ta och sova snart..känner att jag alltid bloggar innan jag ska sova.. Jupp..

God natt ❤
~Kaka~

Cha cha..

Nej jag dansar inte cha cha!! :D (jagvetvärldenssämstahumorasså)

Men just nu sitter jag i stänger med mobilen i handen och bloggar för att jag inte orkar sova.. Haha men måste sova snart..

Jag, Hanna, Saga och förhoppningsvis Elsa ska på 1D-Konserten!! Whoohoo! De solde 100 biljetter här om dagen och Hannas och Sagas pappa lyckades få 4st!!!! De hundra biljetterna tog nog slut på ett kick! Hahha men vi fick några! Yey!

Pappa ska köpa nya delar till min dator så att den kommer funka snart!!! Yey!!! I am so Happy!

SO-Prov imorrn då.. Inte pluggat som en galning men jag har pluggat! Kanske ett D eller så.. Haha..

På gympan idag så lekte vi en boll lek som heter ambassaden! Det var skitkul! Och jag skulle se till så att inte "spöket" (som i spöboll) som stod på en matta på vår plan skulle få bollen, så varje gång bollen hamna bakom mattan och "spöket" sträckte sig för att ta den gled jag in lite coolt och tog den! Haha! Jag gjorde såhär flera gånger och kände mig proffsig tills jag fick världens glidmärke på fotleden... Det gör fortfarande ont!!!! Men hoppas det går över!

Måste sova nu..

~Kaka~

Chummy bunny with älsklingen och gullisen

Älsklingen sitting in the car:)

5 THINGS

1. De senaste dagarna har potatis varit en stor del av mitt liv. Jag tycker inte ens om potatis, men det är kul att säga. Potatis.

2. Saga och jag har biljetter till One Direction. Gissa vem som inte trodde att hon skulle ha det för 24 timmar sedan :3

3. Doctor Who börjar igen om två veckor!!! #yesyesyes #woopwoop #partyatmyhouse #swagonyou

4. Jag somnade nästan framför TV:n för tre timmar sedan, men jag är skitpigg nu...

5. Jag är för van vid Twitter #hashtaggaröverallt

- H xx

The cup song medley

Gör fel på slutet men jaja . Låtar: cups, it's time, levels, Friday, call your girlfriend, some nights, uncover, party rocking, gangnam style, rolling in the deep, you don't know you beautiful, baby, thrift

Prov..

..idag då. Det gick väl rätt så bra. Hmm vet inte.. Men jag garvade ihjäl mig med Hanna efter provet iaf :] hahhahaa! Skönt att det är över.. Eller? NEEEEJ!! Vi har SO prov nästa vecka *facepalm*
Ahh Jaja.. Ses!

~Kaka~

Dax igen

För den där jobbiga veckan då allting händer på samma gång..
Tisdag 12/3: Svenska Läxförhör
Fredag 15/3: Spanska Prov och No Prov
Har knappt övat till spanska provet men jag tror jag får minst ett C ändå :] Jag satsar på No Provet och har därför övat minst 2tim om dan sedan i söndags med världens smartaste och bästa pappa!! (Min pappa alltså) Så jag känner mig redo! Satsar på runt ett C! Jag kan inte ha för höga krav på mig själv för då blir jag bara stressad och glömmer saker!
Ächh orka prata om skolan nu..

Ja som sagt ska vi sälja newbody och jag och Saga ska sälja tillsammans en dag och sälja så himla mycket paket med kläder så det inte är sant!!! Eller hur Saga?

Jaja måste sova :*

~Kaka~

Feel bad for it:

läget!

Tja bästa vänner inte känner. Sitter i vardagsrummet och kollar på något fånigt dubbat barnprogram som heter pepparkonen som syster tittar på. Helt skruvat är det. Ja ja i morgon är det både spanskaprov och noprov. känns som om jag kommer att satas på Eeeeeeeen !! Kanske ett d i spanska, who know's! Har övat så mycket, not. A barn här;) har övat på the cup song så kan jag det perfekt. Ska göra en cups medly i morgon. Var för trött ikväll och allt blev bara fel.

om ni gillar älskilgen kan jag säga att jag och Elsa ska göra en video på tisdag:D ska bli så kul. Kan säga att vi ska sälja newbody i klassen så jag ska sälja någon dag med karin bästa vecka.

Nu ska jag inte störa renee utan jag ger er denna blid som ett trevligt hej då . ps. Tittar QI BEST SHOW EVER!

The cup song

BUUUURRRRRRRRBDBVFHFJFJFJDBBDVDNDNDJFNNNN

⬆elsa, vi är fan bäst 😂⬆

Idag var en helt okej skoldag! Jag var med Estelle och Amanda på hemkunskapen och vi kokade de godaste potatisarna som någonsin kokats. De va inte alls hårda. Nejnej... :)

Efter skolan var jag hemma en stund, och sen drog jag till min bästis. Hon var i Alacante under sportlovet och hade köpt ett sådant där bff-halsband till mig. Hon är så söt! Så hon har en som det står "best" och jag har en som det står "friends" på :)))) asså seriöst, blev skitglad. Sötasteeee
Men hon skulle åka och klippa sig så jag gick ut med några andra en stund och sen gick jag hem och plugga spanska. Kan alla glosor nu, är fett pro (:

Har inte så mycket att skriva om sedan, så have a nice evening and hopefully I'll see you tomorrow!
- H xx

Ushh

Om du är en av de där fjortisarna som mobbar alla som är annorlunda eller utanför så LÄGG AV!!!!! Den här tjejen råkade ut för en oförglömlig händelse och hon behövde stöd och kompisar som kunde visa att de var där när hon väl behövde dem, men i stället total dissade de henne och försökte vara coola och mobba henne som alla andra.. Jag hoppas att du efter du sett den här videon aldrig mobbar någon utan försöker finnas som stöd och vara en vän när någon behöver en! Så titta och gråt ;(
 
Klicka här för att kolla på videon

SEAN BANAN VAR BÄST SÅ DET SÅ

👊👊👊👊

NEEEJ!!!

Hur RÖSTAR EUROPA?! Vrf låter ni Robin ta med sig guldfågeln hem??!! Sverige äger och ger sina 103 poäng till YOHIO! Men hur tänker ni? Robin? Are you serious? Förlåt alla Robin Lovers ni får älska honom så nu är jag tyst..

https://cdn1.cdnme.se/4063366/6-3/pic_513ba426e087c34ba7a07c8f.jpg" class="image">

Älsklingen! My lördag

is friday, friday gona get down on friday!

det är fredag! yeah.. har haft en bra vecka. Vart hos tandläkaren och fixat tandställingen. haft studiedag och konsert. vet inte vad jag ska göra i helgen(förutom att titta på melodifestivalen). Livet är bra.
Tänker lägga upp blider där jag steg för steg skriver en lyricsdrawing och hur jag gör den. först bara vanlig skrifs .
sedan lite tjockare.
sen ifyllda konturer.
suddat
färg!!
klart :D Dont you worry child by Swedish houes mafia.Ska titta på Glee nu så,  tja tja så länge ~saga

 
 

Sorry..

För att jag inte bloggar på ett tag, min blogg.se app krånglade och min dator är trasig. Men nu är jag iallafall här :D

Igår hade jag dans, på dansen dansar vi
med stolar! Det är skitkul! Men nu till poängen, vi ska lyfta stolen, snurra ett halvt varv och sedan sätta oss på den. När vi gör detta har vi skit bråttom, kanske lite för bråttom, när jag gjorde detta råkade jag få in min tå under stolsbenet och satte mig på stolen så tån klämdes. Det gjorde så himla ont!! Nu är den helt blå.. När jag skulle träna dansen i kontoret idag och skulle göra detta igen råkade jag gå in i stolen som var bakom mig och slog i samma tå fast den på andra foten! Aj! Sedan när jag skulle sätta mig vid min plats igen så slog jag i stolen igen! Vrf gillar inte stolar mig?!

Nu sitter jag i kontoret och har håltimme! Slöjden blev inställt och vi ersatte den inte med en annan lektion så det blev håltimme Whoop Whoop! Men har ont i mina tår... Jaja

Chao chicos y chicas!
~Kaka~

My nails:

hejleverochså

Today it is Studieday.
Mådde inte så bra igårkväll/morse (okej, har inte mått bra på ett tag nu men a :S) så jag spenderar dagen hemma med iPaden.
Mina föräldrar håller på att göra om vårat kök så jag, elektrikern och rörmokaren som är här har typ blivit bästisar. Tyvärr är våran vänskap rätt svår eftersom de bara pratar ryska. Tror inte de fattade vad jag menade när jag frågade om vi kunde bli BFFs. Aja. De ler mot mig när jag går förbi, soulmates or what? Jag hör bröllopsklockorna ringa. Rörmokare, tar du Hanna och elektrikern i detta olagliga äktenskap? Niet.
We're meant to be.
(jag är såhär när jag är sjuk. en gång hade jag en monolog för min mamma om hur bäbisar som har PC-datorer slösar bort sina pengar på ost. don't judge me)
Ska försöka göra något med min tid nu genom att plugga NO och dricka te och äta marabou-cookies och fortsätta smsa med min bästis som också är sjuk. Hoppas på att jag blir frisk snart, typ. Ska träffa gamla kompisar imorgon och så.
See you later alligator.
- Hanna xx




(btw CAAAAAAN YOUUUU FEEEEEL THEEEEE LOOOOVVVEEEE TOOOONNIGGGGGHHHHTTTTT)

Donken

Bad sen donken med Karin

konsert

hej hej<3 sitter här i Flemingsberg kyrka och väntar på att nästa konsert ska börja. Elsa, Hanna och jag har var på subway innan förra konserten. träffa en gammal klasskamrat jag inte brukade va med så mycket, jaja. pinsamt :/
nu har Hanna åkt hem. Elsa och jag sitter med mobilerna upp till näsan och nynnar på låtar. börjar om typ en halvtimme så bye ~ saga

Äcklig mat

söndag

hej. sportlovet är över och i morgon är det skola. jag är frisk som tur. har haft en tråkig vecka och bara degat framför tv. idag försökte jag skriva en låt på svenska till lilla mello med det gick igen bra:( så jag hoppas att mina vänner kan hjälpa mig. jag suger bara så på att skriva låtar på svenska. har till 27 mars på mig så det är rätt bråttom. hoppas er söndag har varit bra ska glo lite på tv, tja ~ Saga
RSS 2.0