Wreck this journal

HYPE I KÄRLEKSTUNNELN

Med Alex och Elsa i söndags :)

thursday.

Dis iz vat aj did todäj

(missade att filma en bit, vi åkte taxi hem från grönan alla ni som saknar en sl-tåg-buss-bit på slutet)

Haul :3

#random video med @Fofilol och @sarali02

#Midsommar

Hemma hos kussen!

Onödig video. #yolo

Jag hade tråkigt, okok.

Grönan med @myyrnaa

Ledsen för att låten tar slut efter halva videon.. ._.

Cover ( Caravan~ Passenger )

Stan with Alex, Elsa Ochoa Hanna 2

Hemma hos mormor #chilll

Jag och syrran var lite knäppa...

Smooth moves with Karin

Random stuff (ringer elsa)

Min dag med syrran #myday

Titanium (cover)

Tagga..

Sista provet i sjuan imorrn då! *peace*

1D FTW!!!

OMG!!!! JAG ELSA SAGA OCH HANNA VAR JU PÅ 1D FÖRRGÅR!! DET VAR HELT FANTASTISKT!!!! Niall tittade upp mot oss hela tiden!!!! Mwihihihi!!! Jag och Elsa sjöng med på alla låtar och skrek emellan dem!!!! VI HADE SÅ KUL!!! Känns som om jag blivit en inte helt fullbordad directioner! Hihi!!!! Jag och Elsa på på hypade!!! Hahahahahha!! Efter konserten lät jag som om jag hade svalt helium!!!!! Hahahhaha!!! Konserten var slut vid halv elva och vi kom hem vid halv ett för att det var svårt att ta sig fram i folkmassorna och sedan fick man vänta på tågen i 50 minuter och sedan fick man gå hem från stuvsta... Ja... Vi var iallafall trötta när vi kom hem!!

~Kaka~

https://cdn3.cdnme.se/4063366/6-3/pic_518cf109e087c336e684660c.jpg" class="image">

RSS 2.0